Året går mot sitt slut

Nu är det december och det är snart dags för alla årssammanfattningar. Jag ska försöka uppdatera lite bättre här närmsta veckorna och redovisa åtminstone en del av de utmaningar jag satte upp för mig själv i början av året, innan det är dags för nya utmaningar för 2013.  Hur har det gått mer era läsutmaningar i år?

4 svar

  1. Inte så bra..

  2. Hej, jag kollade lite på din blogg och undrar om du är intresserad av att recensera min bok – Ambassadören? Jag har redan fått en del feed-back från läsare och två vanliga kommentarer är, ”Jag gillar inte science fiction men den här var verkligen bra!” och ”Det är inga små ämnen som avhandlas!” Visserligen finns det några typiska scifi-attribut i boken men fokus ligger på en helt annan och mer existentiell fråga: Har människan en moralisk rätt att leva på Jorden med tanke på rovdriften av naturresurser och oförmågan att hålla fred. Gå gärna in på hemsidan och läs vad andra tyckt. Där finns också mer information om boken. http://www.amby.se/sagtom/sagtom.htm Ambassadören finns tillgänglig både som e-bok och pappersbok. Hör gärna av dig/Med vänlig hälsning Björn

Lämna en kommentar