Årets Nobelpristagare i litteratur 2012

Det är väldigt spännande att årets Nobelpristagare i Litteratur blev den kinesiske författaren Mo Yan. Jag har än så länge inte läst något av honom, men det ska gå att åtgärda snabbt. Eftersom hans namn legat så högt på vadslagninglistorna de senaste veckorna har jag gått sakerna i förväg och investerat i en begagnad kopia av Det röda fältet, Mo Yans genombrottsroman. Så småningom kanske det blir en recension av den här🙂

Ett svar

  1. Hejsan, glad att jag hittade hit. Jag är också en bokmal så jag ser fram emot att följa inläggen här.

    MVH

    James

Kommentera

