Tillbaka igen

Det blev ett långt blogguppehåll över sommaren, men nu är jag tillbaka. Även om jag inte bloggat så har jag läst en massa, så det finns en hel del att skriva om. Ni kan se fram emot både deckare, en massa science fiction och romaner från världens alla hörn.

Läst senaste månaden bl. a.:
• Feed och Deadline av Mira Grant
• Mordet i Eiffeltornet av Claude Izner
• Egalias döttrar av Gerd Brantenberg
• De osannorlika systrarna Mitford
• The old man and the sea av Ernest Hemingway
• The quiet american av Graham Greene
• Death comes as the end av Agatha Christie

Berätta gärna vilka böcker ni vill att jag recenserar först, eller kom med egna förslag på böcker ni vill att jag läser och recencerar.

Kommentera

