Ny etta på bokustoppen

blev Kackerlackorna av Jo Nesbö. Det är lite roligt hur tydligt det går att se genomslagskraften i de kampanjer Bokus kör – just nu är det mängdrabatt om man handlar vissa utvalda pocketböcker och nästan hela topplistan (alla utom Hundraåringen… ) ligger på realistan. Kackerlackorna läste jag förra året och tyckte var helt ok. Nesbös böcker brukar vara spännande.

4 svar

  1. Yes, en ny etta som jag har läst. Funderade just på vilken rea-bok som skulle sälja bäst…

  2. Ja, det är lite kul att man kan se sånt.

  3. Marks nastan direkt, for min del sa hittar jag ofta sadant som jag har gatt och tankt pa i reakorgarna (Bokus=reasida?), och da blir det ju latt som det blir…

    • Jag har blivit lite för bra på att köpa sånt jag vill ha med en gång det kommer ut, så just denna rean tyckte jag var ganska ointressant, men visst kan man göra fynd på rea!

Kommentera

