Min hemliga julklapp

Jag lovade ju att visa upp vad jag fick i den hemliga julpåsen så fort den blivit fotograferad. Det var en massa spännande saker:

IMG_0743

  • Exodus av Julie Bertagna
  • Vilda gröna ögon av Joyce Carol Oates
  • En hel massa gott godis
  • Te, både löste och i tepåsar.
  • Muminkort och -nyckelring. Jättefint!
  • Rosa och grön penna – eftersom det är mina favoritfärger!

Tack igen, hemliga bokvän!

3 svar

  1. Så trevligt att du blev glad för paketet!

  2. Hej!

    Det var jag som var din hemliga bokvän! Så roligt att du tyckte om paketet!😀

    God jul, gott nytt år och trevlig läsning
    önskar
    din nu mindre hemliga bokvän

Kommentera

