Fortsättning på Bokusutmaningen

Det är klart att Bokusutmaningen måste fortsätta! Nu när det inte blir månadslistor längre, fortsätter utmaningen med top5 av veckolistorna från vecka 18 (den vecka 1 maj inföll i) till och med vecka 48 (sista veckan i november). Utmaningen kommer på så vis täcka in ett helt års försäljningstopplistor (Jan 2009 baserades ju på försäljningen december 2008).  Jag kommer fortsätta lista alla böcker som ingår, dels alfabetiskt (på titel) och dels efter topplista på den här sidan. I början på varje månad ska jag skriva ett blogginlägg som listar nya böcker för månaden innan. Hoppas ni som varit med tidigare vill fortsätta så här.

3 svar

  1. Låter lite svettigt, men jag hänger på!

  2. Jag hänger såklart på också, med samma premisser som innan, dvs jag kommer inte att läsa böcker från serier om jag inte hunnit läsa de tidigare i serien. Dessutom kanske jag lägger in ett eget veto på böcker jag verkligen inte känner för att läsa🙂

  3. Är det inte lite konstigt att det inte finns några deckare på listan längre? Om dom har tagits bort från listan kommer det bli svårt för en deckarfantast som mig att hänga med…🙂

Kommentera

