Den jag ville ha av Sheila O’Flanagan

Darcey och Nieve var bästa vänner tills Nieve stal Darceys pojkvän. Nu har de inte träffats på tio år, så när Darcey blir bjuden till Nieves bröllop är hon inte säker på om hon vill gå. De gamla såren rivs upp och Darcey tvingas fundera över vad hon verkligen vill med sitt liv. Har hon kommit över sveket eller vill hon att Nieve ska få lida som hon gjort?

”Den jag ville ha” är en bagatell, som all chick-lit, men en charmig och trevlig bagatell. Den var ganska oförutsägbar (fast inte det lyckliga slutet förståss🙂. Jag kan tänka mig att den kan bli en bra romantisk komedi om nån får för sig att filma den. Genren som sådan är inte min favorit, så jag kommer knappast läsa fler böcker av författaren, men den var kul så länge den varade.

Ett svar

  1. […] Den jag ville ha av Sheila O’Flanagan […]

Kommentera

