Januari-sammanfattning

Januari var en ganska produktiv månad, delvis för att jag avslutade en del böcker jag påbörjat i december. 15 utlästa böcker denna månad!

  1. Den trettonde historien
  2. Fergus Crane
  3. Tröstaren
  4. En shopaholics bekännelser
  5. The hidden family
  6. Handbok i livets konst
  7. Pretties
  8. Specials
  9. Ninas resa
  10. Livstid
  11. Hur du tämjer din drake
  12. Nine-and death makes ten
  13. Familjens projektledare säger upp sig
  14. Innan jag dör
  15. Europa Blues

Köpstoppet höll tre veckor innan jag föll för en pocketrea, så inflödet av böcker är fortfarande för högt. Tanken är ju att jag ska läsa mer än jag köper, vilket jag alltså inte gör😦 inte för att jag läser lite utan för att det finns för många frestande böcker att köpa. Visserligen har vi byggt ut bokhyllorna, men de rymmer inte oändligt många böcker! Så, nytt köpstopp för februari fram till bokrean!🙂

Ett svar

  1. Ja jäklar vad du läste! Mycket imponerad. Nu kom jag just på att jag måste utvärdera Bokustopputmaningen för januari månad. Har det kommit en ny Bokustopp för februari måntro?

Kommentera

